Terapie cu noroi – Triumph Triple-Flat by B&C Motoshop

Triumph-triple-flat-600px

Ce poate fi mai placut dupa o zi de munca, printre dosare, deadline-uri si telefoane, decat sa evadezi in linistea naturii. Inchizi telefonul, pui casca in cap si cizmele in picioare si… Pentru cateva ore, pe masura ce aripile si cizmele se incarca de noroi, toate grijile dispar.

Si daca toate astea se intampla in saua unei motociclete construita de tine, dupa o reteta proprie, cu atat mai bine.

Despre motocicleta:

Este (sau a fost) un Triumph Sprint Trident 900 din 1993. (885 cmc, 98 CP, 3 cilindri). Pe bord avea 28.000 mile (cca 45.000 km), dar nu m-ar mira sa aiba +100.000

Aveam motorul asta de trei ani si nu prea imi venea sa ma despart de el. Nu gaseam niciunul care sa ma atraga la fel de mult… sau, mai exact, nu unul care sa se incadreze in bugetul meu. Imi placeau aspectul si comportamentul muscular al motorului, dar nu imi placeau aspectul ‘batranesc’ al motocicletei si nici comportamentul de sport-touring. Asa ca i-am aplicat un ‘lifting facial’.

Rezervorul provine de la o Honda Transalp, insa a suferit modificari substantiale pentru a fi montat pe cadrul monotub al Triumph-ului. Saua custom are o baza din fibra de sticla.

Ghidonul fat-bar asigura un control bun asupra directiei chiar si atunci cand roata spate incepe sa cedeze sub presiunea celor 98 de cai britanici.

Greutatea a fost redusa cu vreo 25 kg. Acum are 215 si nu mai este un sport-touring, ci un flat-tracker cu spirit de muscle bike. Un motor atipic, numai bun pentru a evada din cotidian.

Modificari:

  • tobe retro semi-libere
  • filtru aer sport lavabil K&N + carburatie refacuta
  • garda la sol marita
  • ghidon fat bar
  • rezervor custom, sa custom
  • far enduro UFO
  • stop cu LED-uri

Motocicleta: Triumph Triple-Flat by B&C Motoshop
Model: Adina Constantinescu
Foto: George Maftei
Casca: Kenny Titanium Carbon (www.motorside.ro)
Cizme: Kenny Track (www.motorside.ro)

Comentarii

comentarii

Urmareste-ne si pe Facebookschliessen
oeffnen