Suzuki DR650SE ’96-

Suzuki DR650SE_1Suzuki DR 650SE nu mai este disponibil in Europa dar continua sa fie fabricat si vandut in America si Australia.


Categorie permis: A
Tip motor: 4 timpi
Arhitectura motor: monocilindru
Racire: lichid
Distributie: SOHC, 4 supape/cilindru
Cilindree: 644 cmc
Alimentare: carburator (Mikuni BST40)
Putere (CP/rpm): 43/6.400
Cuplu (Nm/rpm): 54/4.600
Pornire: electric
Ambreiaj: multidisc umed
Cutia de viteze: 5 trepte
Transmisie finala: lant
Tip cadru: dublu leagan din otel
Suspensie fata: furca telescopica, cursa 260 mm
Suspensie spate: monoamortizor, cursa 260 mm
Frane F/S: D Ø250 mm/D Ø220 mm
Anvelope F/S: 90/90-21 / 120/90-17
Ampatament (mm): 1.490
Inaltime sa (mm): 885
Lungime totala (mm): 2.345
Latime (mm): 865
Masa la gol (kg): 147
Masa la plin (kg): 166
Masa max. adm. (kg): n.c.
Rezervor (litri): 13
Consum (litri/100km): n.c.
Nivel poluare: n.c.
Viteza maxima (km/h): n.c.


Nu exista linkuri utile recomandate pentru Suzuki DR 650SE.


Suzuki DR650SE_2Date service:
Date motor
combustibil recomandat: min 91
bujii recomandate: NGK CR10E sau DENSO U31ESR-N
baterie: 12V 8Ah – YTX9-BS
generator: n.c.
joc supape admisie: 0,08-0,13 mm
joc supape evacuare: 0,17-0,22 mm
interval schimb ulei recomandat (km): 6.000
tip ulei recomandat: 10w40
cantitate de ulei cu filtru (ml): 2.300
cantitate de ulei fara filtru (ml): 2.400
cantitate lichid racire (ml): –
Transmisie
lant: DID525 V9, 110 zale
pinion/foaie: 15/41(42)
intindere lant: 30-45 mm joc liber pe cricul lateral
Furca fata
tip ulei furca: #10
cantitate ulei furca: 565 ml/telescop, 164 mm sub maxim
Tip lichid frana: DOT 4
Presiune anvelope
fata solo: 1.50 Bar
fata duo: 1.75 Bar
spate solo: 1.75 Bar
spate duo: 2.00 Bar
*Date preluate din manualul de utilizare

Recomanda un link util
[contact-form-7 404 "Not Found"]

Comentarii

comentarii

Urmareste-ne si pe Facebookschliessen
oeffnen