Royal Enfield pregateste modele noi

Royal-Enfield-Continental-GT

Producatorul indian doreste sa fructifice apetitul pietei occidentale pentru motociclete retro. In 2015 va deschide un centru de cercetare in Marea Britanie, iar in 2016 vom vedea mai multe modele noi, printre care si unul propulsat de un bicilindru.

Conform declaratiilor oficiale, Royal Enfield a produs in 2014 300.000 de unitati si intentioneaza sa ajunga in 2016 la 450.000.

Una dintre conditii este extinderea catre pietele occidentale, dar pentru asta, indienii au nevoie de modele noi. Oricat de mult ne-ar placea curentul retro, trebuie sa recunoastem ca vechiul Bullet 500 are tehnologii prea vechi pentru a putea depasi statutul de extravaganta.

Acesta este motivul pentru care indienii au demarat constructia unui centru de cercetare si dezvoltare in Marea Britanie. Aici vor fi dezvoltate noile modele, insa productia se va desfasura in continuare la fabrica din Chennai, in apropierea careia s-a demarat constructia unui alt centru de cercetare.

Se vorbeste despre un model propulsat de un motor bicilindric, cu o cilindree intre 700 si 1.000 cmc. Nu stim inca daca acest motor va fi unul cu totul nou sau daca Royal Enfield va scoate de la naftalina schitele vechilor bicilindre din epoca britanica.

Se vorbeste si despre un scrambler cu motor de 410 cmc, cu distributie OHC (motoarele actuale au distributie OHV). Pentru acesta, Royal Enfield a inregistrat oficial numele Himalayan.

De designul noilor modele se va ocupa Pierre Terblanche, fost designer la Ducati si Norton. Cea mai noua creatie a designerului sud african este Confederate X132 Hellcat Speedster.

Un alt personaj cheie in strategia de expansiune a indienilor este Simon Warburton, fost Project Manager la Triumph, care se va ocupa de dezvoltarea tehnologica a noilor modele si de implementarea lor in productie.

 

Comentarii

comentarii

Urmareste-ne si pe Facebookschliessen
oeffnen