Kawasaki Vulcan S DeathGrip by ICON

Kawasaki Vulcan S DeathGrip by ICON 842x430

Kawasaki Vulcan S reprezinta o reinterpretare a vechiului EN 500, adica un cruiser pe care il cumpara un incepator inainte de a-si lua ceva mai mare, apoi il vinde unui alt incepator si asa mai departe…

Iata ca la ICON 1000, au gasit o alta optiune… Faci un an, hai doi, si cand descoperi ca si-a pierdut prea mult din valoare, si oricum iti place cum merge, dar parca ai vrea ceva mai mult de la ea, o transformi intr-un flat tracker.


Vitezometru Daytona Velona Classic (negru/crom)

Semnale si semnale multifunctionale cu LED


Furca telescopica a fost inlocuita cu o furca springer construita “in house” si foloseste doua amortizoare cu gaz. Tot cu gaz este si amortizorul spate. In total, 6000 de dolari au costat cele trei amortizoare complet reglabile de la Nitron.

Cei de la ICON au ales sa foloseasca doua roti de 19 inch din gama Harley CVO incaltate cu anvelope Maxxis DTR-1, special concepute pentru Dirt Track.

Pentru iluminarea circuitului, s-au folosit doua proiectoare cu LED-uri, montate de o parte si de alta a rotii fata.

Cine isi imagina ca un cruiser cuminte ar fi putut capata un aspect atat de agresiv? Eh… cineva de la ICON 1000. Ca daca nu-si imagina, nici nu se apuca.

Sursa: ICON 1000

Comentarii

comentarii

Urmareste-ne si pe Facebookschliessen
oeffnen