ICON 1000 Thruxton sau cum ar trebui sa fie un cafe-racer

Triumph Thruxton_Icon 1000 - intro

Nu stiu cine se ocupa de conceptia customurilor din seria Icon 1000, dar voi deschide o bere in cinstea lui. Tocmai cand te gandesti ca lumea customurilor a fost total acaparata de hipsteri, apare cate o creatie ca asta. Un Thruxton care chiar merita sa fie numit RACER (chiar daca e fara cafea).

Acest custom rebel a fost construit in jurul unui motor de la un Triumph Thruxton din 2014 si poarta numele “THREE MARTINI LUNCH”.

Doar motorul si partea centrala a cadrului au ramas de la motocicleta fabricata de Triumph.

Conform anumitor standarde, caci, de ce nu, lumea non-conventionalului are nevoie de standarde, acesta n-ar fi chiar un cafe racer. Asta chiar daca are un motor bicilindric racit cu aer, o carena rotunjita, semighidoane… Basca, mai e si aproape de limita ‘street-legal-ului’. Aproape, adica dincolo, dar nu cu mult.

Dar nu e… Pe de o parte, pentru ca are roti late (si pe fata si pe spate) si de numai 16″, pe de alta parte, pentru ca nu are doua tobe conice (una pe fiecare parte).

Fie… nu e cafe racer, e… racer si atat. Ba? Nici racer nu e, pentru ca nu se prea inscrie in normele FIM?

Stiti ce? E un custom foarte misto, numai bun de alergat si de invins alte customuri in liniute clandestine. (ah… adica exact ce ar trebui sa faca un cafe racer).

via: Bonnefication

Comentarii

comentarii

Urmareste-ne si pe Facebookschliessen
oeffnen