Hyosung GT650Ri

Categorie permis: A
Tip motor: 4 timpi
Arhitectura motor: 2 cilindri in V
Racire: lichid
Distributie: DOHC, 4 supape/cilindru
Cilindree: 647
Alimentare: injectie
Putere (CP/rpm): 80/9.250
Cuplu (Nm/rpm): 66,88/7.250
Pornire: electric
Ambreiaj: multidisc umed
Cutia de viteze: 6 trepte
Transmisie finala: lant
Tip cadru: din otel
Suspensie fata: furca telescopica inversata
Suspensie spate: monoamortizor
Frane F/S: 2D Ø300 mm/D Ø230 mm
Anvelope F/S: 110/70-17 / 160/60-17
Ampatament (mm): 1.435
Inaltime sa (mm): 830
Lungime totala (mm): 2.095
Latime (mm): 720
Masa la plin (kg): 215
Masa max. adm. (kg): n.c.
Rezervor (litri): 17
Consum (litri/100km): 6,37 urban, 5,99 extraurban
Nivel poluare: Euro 3
Viteza maxima (km/h): 220

Nu exista linkuri recomandate pentru Hyosung GT650Ri.

Date service

Date motor
bujii recomandate: NGK CR8E
baterie: 12V 12 Ah
joc supape admisie: 0.10-0.20
joc supape evacuare: 0.20-0.30
interval schimb ulei recomandat (km): 4.000
tip ulei recomandat: 10W-40
cantitate de ulei cu filtru (ml): 3.200
cantitate de ulei fara filtru (ml): 3.000
cantitate lichid racire (ml): 1.600
Transmisie finala:
tip lant: lant 525XSO, 108 zale
pinion/foaie:
intindere lant: 20-30 mm joc liber
Furca fata
tip ulei furca: n.c.
cantitate ulei furca: 420 ml/telescop
tip lichid frana: dot 4
Presiune anvelope
fata solo: 2.25 bar
fata duo: 2.5 bar
spate solo: 2.25 bar
spate duo: 2.5 bar
*Date preluate din manualul de utilizare

Recomanda un link util
[contact-form-7 404 "Not Found"]

Comentarii

comentarii

Urmareste-ne si pe Facebookschliessen
oeffnen