Hyosung GT250i

Categorie permis: A
Tip motor: 4 timpi
Arhitectura motor: 2 cilindri in V
Racire: aer
Distributie: DOHC, 4 supape/cilindru
Cilindree: 249
Alimentare: injectie
Putere (CP/rpm): 29,24/10.500
Cuplu (Nm/rpm): 22,68/8.000
Pornire: electric
Ambreiaj: multidisc umed
Cutia de viteze: 5 trepte
Transmisie finala: lant
Tip cadru: din otel
Suspensie fata: furca telescopica inversata
Suspensie spate: monoamortizor
Frane F/S: D Ø300 mm/D Ø230 mm
Anvelope F/S: 110/70-17 / 150/70-17
Ampatament (mm): 1.435
Inaltime sa (mm): 830
Lungime totala (mm): 2.095
Latime (mm): 780
Masa la plin (kg): 175
Masa max. adm. (kg): n.c.
Rezervor (litri): 17
Consum (litri/100km): 5,32 urban, 4,95 extraurban
Nivel poluare: Euro 3
Viteza maxima (km/h): 155

Piese, consumabile si accesorii din stoc sau la comanda pentru Hyosung GT250.


Date service
Date motor
bujii recomandate: NGK CR8E
baterie: 12V 12 Ah
joc supape admisie: 0.10-0.20
joc supape evacuare: 0.20-0.30
interval schimb ulei recomandat (km): 4.000
tip ulei recomandat: 10W-40
cantitate de ulei cu filtru (ml): 1.450
cantitate de ulei fara filtru (ml): 1.500
Transmisie finala:
tip lant: lant 520HO, 112 zale
pinion/foaie: n.c.
intindere lant: 20-30 mm joc liber
Furca fata
tip ulei furca: n.c.
cantitate ulei furca: 400 ml/telescop
tip lichid frana: dot 4
Presiune anvelope
fata solo: 2.0 bar
fata duo: 2.25 bar
spate solo: 2.0 bar
spate duo: 2.50 bar
*Date preluate din manualul de utilizare

Recomanda un link util
[contact-form-7 404 "Not Found"]

Comentarii

comentarii

Urmareste-ne si pe Facebookschliessen
oeffnen