Honda XL650V TRANSALP ’00-’07

Honda XL650V_Carnelian-Red-Metallic-1In 2000 a aparut prima evolutie mai importanta a lui Transalp. (vezi modelul anterior) Motorul a crescut la 650 cmc iar carenatura a renuntat la aspectul “agricol”. In 2008 designul este compet schimbat iar motorul creste la 680 cmc.


Categorie permis: A
Tip motor: 4 timpi
Arhitectura motor: 2 cilindri in V
Racire: lichid
Distributie: SOHC, 3 supape/cilindru
Cilindree: 647
Alimentare: carburator
Putere (CP/rpm): 53/7.500
Cuplu (Nm/rpm): 55/5.500
Pornire: electric
Ambreiaj: multidisc umed
Cutia de viteze: 5 trepte
Transmisie finala: lant
Tip cadru: din otel cu sectiune rectangulara
Suspensie fata: furca telescopica, cursa 200 mm
Suspensie spate: monoamortizor, cursa 172 mm
Frane F/S: 2D Ø256 mm/D Ø240 mm
Anvelope F/S: 90/90-21 / 120/80-17
Ampatament (mm): 1.505
Inaltime sa (mm): 843
Lungime totala (mm): 2.260
Latime (mm): 920
Masa la gol (kg): 191
Masa la plin (kg): 212
Masa max. adm. (kg): 392
Rezervor (litri): 19
Nivel poluare: Euro 2
Viteza maxima (km/h): n.c.

Nu exista linkuri utile pentru Honda XL650V TRANSALP ’00-’07.


Honda XL650V_Carnelian-Red-Metallic-2Date service:

Date motor
combustibil recomandat: min 95
bujii recomandate: DPR8EA-9 (NGK); X24EPR-U9 (ND)
baterie: 12V 12Ah
alternator: 12V 310W
joc supape admisie: n.c.
joc supape evacuare: n.c.
interval schimb ulei recomandat (km): 6.000
tip ulei recomandat: 10W-40
cantitate de ulei cu filtru (ml): n.c. (2.900 vol total)
cantitate de ulei fara filtru (ml): n.c.
cantitate lichid racire (ml): n.c.
Transmisie finala:
tip lant: n.c.
pinion/foaie: 15/48
intindere lant: n.c.
Furca fata
tip ulei furca: n.c.
cantitate ulei furca: n.c.
tip lichid frana: dot 4
Presiune anvelope
fata solo: 2.0 bar
fata duo: –
spate solo: 2.0 bar
spate duo: –
*Date preluate de la producator
*Nu exista date de service pentru acest model.

Recomanda un link util
[contact-form-7 404 "Not Found"]

Comentarii

comentarii

Urmareste-ne si pe Facebookschliessen
oeffnen