Eicma 2016 – Triumph Street ‘Aproape-Scrambler’

Triumph Street Scrambler introMai mult ‘Street’ si … ‘Aproape Scrambler’. Cam asa ar trebui sa scrie pe brosura de prezentare a noului Scrambler Triumph.

Daca BMW ne-a delectat cu noua versiune ‘Urban G/S’ a lui R NineT, iar Ducati a pus ‘Scrambler’ in conceptul de scrambler cu noul Desert Sled, Triumph a decis sa faca un pas inapoi.


Recomandari MotorHead.ro

Casca din fibra de carbon RXA Rivoli Carbon Black
Jacheta vintage Richa AUSTIN
Tank-bag Magnetic robust


Noul Street Scrambler este un Street Twin cu suspensii mai lungi (mai lungi fizic, dar nu neaparat cu mai multa cursa), evacuare inalta (recunosc, foarte ingenios prelucrata) si ceva accesorii specifice. Si cam atat.

Ne asteptam ca dupa 10 ani de la nastere, britanicul sa atinga o oarecare maturitate si sa ne incite cu ceva mai multa ‘stamina’. Sau poate ca asa arata ‘maturitatea’ pentru un scrambler modern, cu suprafete atent slefuite, cu sisteme electronice complexe (fie ele si decuplabile), cu sa din piele de pu… (pardon), dar cu aproape zero veleitati de aventurier.

Intelegem prin asta ca in cei zece ani de cand a inventat scramblerul modern, Triumph a ajuns la concluzia ca acest “copil rebel de varsta mijlocie” nu va vedea mai mult decat un drum pana la o cafenea? Poate una dintr-o statiune montana?!?

Pai… si toate clipurile de pe Vimeo? sau pozele de pe Instagram in jurul focului?

Noroc ca exista deja o serie de constructori capabili sa transforme acest “Aproape Scrambler” intr-unul “Genuine”.

Ramane doar speranta ca Triumph pastreaza toate atributele pe care nu le putem atribui acestui model pentru un Scrambler R, cu motorul de 1200, cu suspensia si rotile de la Tiger Explorer XC… Da, ala cu jante spitate. Eheee… vise Nenicule! Vise!

Comentarii

comentarii

Urmareste-ne si pe Facebookschliessen
oeffnen