DON LUIS – Racerul lui ‘Mr. Pepo’

XTR Pepo - BMW R100R intro

Daca am putea sintetiza “customul suprem”, acesta ar putea foarte bine sa aiba robustetea unui motor bavarez, rafinamentul unor suspensii suedeze, exuberanta unui designer latin (la alegere, spaniol sau italian), dar si libertatea unui portofel american…

Mr. Pepo a devenit unul dintre cei mai buni constructori atunci cand vorbim de motociclete care imbina tehnologii moderne (sau pe aproape) cu designul si spiritul motocicletelor de curse din anii ’70.

Ce ar putea fi mai bun ca ‘donor bike’ pentru un racer clasic decat un R100R, ultima incarnare a vechiului ‘air-head’ bavarez?

Bicilindrului racit cu aer, cu siguranta, nu-i lipseste caracterul nici in forma standard, dar daca il supui la o cura de vitaminizare, completata de una de slabire si tonifiere…


Recomandari Motorhead.ro

Jacheta moto racing vintange
Casca moto retro 


Mai exact, revenind la termeni moto, motorului i-au fost grefate o pereche de carburatoare Keihin FCR, o evacuare 2-1 pe deasupra carterului si o aprindere Silent Hetkit cu 16 harti. Asta la exterior… La interior s-au montat: o alta axa cu came, pistoane cu compresie marita si chiulasele cu cate doua bujii.

Pentru cura de slabire s-a folosit o baterie cu Litiu, s-a construit un cadru de spate minimalist si s-a renuntat la tot ce se putea.

Ciclistica a fost tonifiata prin ranforsarea cadrului si prin adoptarea unui ansamblu suspensie-roata fata de la un Ducati Sport Classic 1000. Sistemul de franare provine de la Discacciati si este completat de un set de conducte Frentubo ranforsate cu fibre de Kevlar (mult mai flexibile decat cele cu ranforsare metalica).

Rezervorul provine de la un Moto Guzzi, iar codita de la un TZ de curse. Carena frontala este o creatie XTR din fibra de carbon.

Lista de modificari este cat se poate de lunga, incluzand semnalizari low-cost, piese recuperate de la sportive japoneze mai vechi, dar si extravagante ca scaritele si comenzile Tardozzi pe suporti recuperati de la Derbi GPR.

Sursa: XTR Pepo via Rocket Garage

Comentarii

comentarii

Urmareste-ne si pe Facebookschliessen
oeffnen