BSA Rocket 3 by Mr Pepo

Triumph R3 by Mr Pepo 842x430

Trebuie sa recunosc ca mi-a parut rau sa aud despre inchiderea Radical Ducati. N-aveam de unde sa stiu ca domnul Pepo avea in minte proiecte ca cel de fata.

Chiar daca, pentru o vreme, au fost frati, Triumph si BSA isi disputa numele de “cel mai mare producator de motocicleta britanic”. Putina lume stie ca numele Rocket III, al behemothului de la Hinckley, a apartinut unui BSA, nu unui Triumph. Era fratele putin mai rebel al lui Trident, cel care avea sa-si doneze organele pentru aparitia lui X75 Hurricane, probabil cel mai exotic Triumph de serie produs vreodata. De n-ar fi intervenit problema cu falimentul, probabil, numele Rocket 3 ar fi ajuns pe carena unei supersportive care sa se lupte de la egal la egal cu greii din WSBK, dar mai ales sa aduca la Birmingham laurii cursei din Isle of Man.


Recomandari Motorhead.ro

Jacheta Richa Daytona Red

Bord digital Daytona Velona Combi


Aceeasi parere o are si Mr. Pepo, care a luat un Triumph Legend TT si l-a transformat intr-un racer veritabil, cu suspensii, frane si jante de la Daytona 675R, cu o evacure zgomotoasa si cu o silueata pe cat se poate de radicala. Totul in culorile traditionale ale BSA si cu sigla producatorului de ulei britanic, Castol, partener traditional al curselor moto din Marea Britanie.

Judecand dupa nivelul de modificare, cel mai probabil, motocicleta a scazut sub 200 de kilograme, ceea ce ofera o noua sansa tricilindrului de 885 cmc. Mai ales ca acesta respira printr-o chiulasa revizuita si printr-o baterie de filtre conice.

Sursa: XTR Pepo

Comentarii

comentarii

Urmareste-ne si pe Facebookschliessen
oeffnen