Bobber Made in RO – Balauru’ by Ovidiu

Suzuki-bobber-RO-by-Ovidiu-600px

Tindem sa credem ca pentru a avea un motor custom ai nevoie de multi bani. Si asta e in general adevarat, dar cu putina imaginatie si cu multa indemanare poti avea o motocicleta pe gustul tau si fara o investitie terifianta.

A fost odata un Suzuki GSX400 fabricat prin 1983. Dupa aproape 30 de ani in forma pe care i-au dat-o japonezii, motocicleta din imagini a capatat o noua personalitate si traieste o a doua tinerete.

Ovidiu, artizanul acestei transformari de la naked la bobber, recunoaste ca inspiratia i-a venit de pe net. Multe motoare i-au placut, dar dintre toate, bobberele au fost cele care l-au facut sa strige ‘Trebuie sa-mi fac si eu unul ca asta’.

Dupa lungi discutii cu tatal sau, Ovidiu l-a convins ca ‘aceea’ e motocicleta pe care o va transforma in motocicleta visurilor sale, asa ca s-au apucat impreuna de lucru.

Primul lucru pe care l-a facut, asa cum e normal la orice proiect de amploare, a fost o demontare completa.

Pentru ca Ovidiu isi dorea un bobber autentic, suspensia spate trebuia sa dispara. In locul ei a fost construita o structura clasica, rigida, din teava de gaze.

Rezervorul in forma de lacrima provine de la un MZ, farul de la un ATV, iarĀ  stopul de la un tractor.

Ghidonul ape-hanger a fost construit dintr-o teava pe care Ovidiu o avea pe acasa. Pentru a imbraca saua suspendata pe arcuri de bicicleta, a fost sacrificata o pelerina de ploaie. Alt material in culoarea asta nu a fost de gasit.

O nota de clasic aduce si schimbatorul la mana, conceput si fabricat tot de Ovidiu impreuna cu tatal sau.

Evacuarea a fost fabricata dintr-o teava de la sistemul hidraulic al unui TAF.

La final, singurele piese noi pe care Ovidiu le-a cumparat, au fost filtrele de aer conice si, desigur vopseaua pe care a aplicat-o singur.

Balauru’, cum isi alinta Ovidiu bobberul, s-a prezentat la T-Festival, unde a primit aprecieri din partea publicului si o diploma de participare din partea juriului.

Asadar, iata ca nu ai nevoie de serviciile OCC si nici de cele mai costisitoare accesorii pentru a avea un custom de exceptie. O poti face in garajul propriu, folosind scule clasice (un flex, un aparat de sudura, cateva chei si un pistol de vopsit).

Comentarii

comentarii

Urmareste-ne si pe Facebookschliessen
oeffnen