BMW R8T M-sport by Side Rock Cycles

R8t M-sport by Side Rock Cycles 842x430

Cand un client are deja un cafe racer ‘de revista’ si vrea un al doilea custom, pe care sa il foloseasca daca are chef de ceva mai salbatic, trebuie sa vii cu ceva extraordinar.

Side Rock Cycles au decis sa vina cu un scrambler elegant dezvoltat plecand de la un BMW R80/7 din 1980. Si ce poate fi mai elegant decat simplitatea? Mai ales in aceasta epoca sufocata de “prea mult”.

Pentru a intineri cei 55 cai ai batranului airhead, s-au inclus in reconditionare un set de segmenti, un kit de distributie nou, un abreiaj si o aprindere electronica noua.

Furca fata reconditionata a fost completata de un set de amortizoare cu gaz pentru a obtine o ciclistica aproape moderna, pastrand geometria clasica.

Evacuarea inalta si rotile spitate incaltate cu anvelope dual-sport au schimbat imaginea vechiului roadster cu una a unui scrambler veritabil, innobilat cu o coloristica ce aduce aminte de primele masini ale gamei M de la BMW.

Inutil sa mai vorbim (sau poate nu chiar asa inutil) despre accesoriile de prima mana, cum ar fi bordul si comenzile de la Motogadget sau farul si stopul cu LED-uri. NU, nu de pe AliExpress, pentru ca nimic nu poate strica un custom la care s-a muncit mult, cum o pot face accesoriile low-cost.

Side Rock Cycles

 

Comentarii

comentarii

Urmareste-ne si pe Facebookschliessen
oeffnen