BMW R1200RT ’14-

BMW R1200RT 2014Anul acesta RT-ul a primit un motor nou, boxerul cu racire mixta aer-lichid si arhitectura modernizata, care a debutat in 2013 pe GS. Odata cu motorul, au venit si sistemul de control al tractiunii, ambreiajul umed si cardanul amplasat pe stanga.  Propulsorul ofera 125 CP, cu 15 mai mult decat predecesorul, iar masa proprie (cu rezervorul plin) este de 274 kg.


Categorie permis: A
Tip motor: 4 timpi
Arhitectura motor: 2 cilindri Boxer
Racire: aer/lichid
Distributie: DOHC, 4 supape/cilindru
Cilindree: 1.170
Alimentare: injectie
Putere (CP/rpm): 125/7.750
Cuplu (Nm/rpm): 125/6.500
Pornire: electric
Ambreiaj: multidisc umed
Cutia de viteze: 6 trepte
Transmisie finala: cardan
Tip cadru: din trei componente cu motor portant
Suspensie fata: telelever, cursa 120 mm
Suspensie spate: paralever, monoamortizor, cursa 136 mm
Frane F/S: 2D Ø320 mm/D Ø276 mm, ABS standard
Anvelope F/S: 120/70-17 / 180/55-17
Ampatament (mm): 1.485
Inaltime sa (mm): 805/825
Lungime totala (mm): 2.232
Latime (mm): 982,8 fara genti (984,5 cu genti)
Masa la plin (kg): 274
Masa max. adm. (kg): 495
Rezervor (litri): 25/4
Consum (litri/100km): 3,9 la 90 km/h; 5,3 la 120 km/h
Nivel poluare: Euro 3
Viteza maxima (km/h): peste 200


Nu exista link-uri utile pentru BMW R1200RT ’14-.


Date tehnice suplimentare:

Acumulator: 12V/16 Ah
Alternator: 540 W (putere nominală)

Nu exista alte date tehnice suplimentare

Recomanda un link util
[contact-form-7 404 "Not Found"]

Comentarii

comentarii

Urmareste-ne si pe Facebookschliessen
oeffnen