BMW R1150GS ’00-’03

Categorie permis: A
Tip motor: 4 timpi
Arhitectura motor: 2 cilindri Boxer
Racire: aer
Distributie: SOHC, 4 supape/cilindru
Cilindree: 1.130
Alimentare: injectie
Putere (CP/rpm): 85/6.750
Cuplu (Nm/rpm): 98/5.250
Pornire: electric
Ambreiaj: monodisc uscat
Cutia de viteze: 6 trepte
Transmisie finala: cardan
Tip cadru: din trei componente cu motor portant
Suspensie fata: telelever, cursa 190 mm
Suspensie spate: paralever, monoamortizor, cursa 200 mm
Frane F/S: 2D Ø305 mm/D Ø276 mm, ABS optional
Anvelope F/S: 110/80 19 / 150/70-17
Ampatament (mm): 1.509
Inaltime sa (mm): 840/860
Lungime totala (mm): 2.189
Latime (mm): 980
Masa la gol (kg): 228
Masa la plin (kg): 249
Masa max. adm. (kg): 460
Rezervor (litri): 22.1/4
Consum (litri/100km): 4,5 la 90 km/h; 5,7 la 120 km/h
Nivel poluare: Euro 2
Viteza maxima (km/h): 194


Nu exista link-uri utile pentru BMW R1150GS ’00-’03.


Date service:

Date motor
combustibil recomandat: min 91
bujii recomandate: BKR 7 EKC
baterie: 12V 14 Ah
generator: 14 V, 560 W la 5.000 rpm
joc supape admisie: 0,15 mm
joc supape evacuare: 0,30 mm
interval schimb ulei recomandat (km): 10.000
tip ulei recomandat: 10w40
cantitate de ulei cu filtru (ml): 3.750
cantitate de ulei fara filtru (ml): 3.500
tip ulei transmisie: SAE 90 (pt angrenaje)
cantitate de ulei cu filtru (ml): 1.000 (total)
cantitate lichid racire (ml): –
Transmisie
lant: –
pinion/foaie: –
intindere lant: –
Furca fata
tip ulei furca: –
cantitate ulei furca: –
Tip lichid frana: DOT 4
Presiune anvelope
fata solo: 2.20 Bar
fata duo: 2.50 Bar
spate solo: 2.50 Bar
spate duo: 2.90 Bar
*Date preluate din manualul de utilizare

Recomanda un link util
[contact-form-7 404 "Not Found"]

Comentarii

comentarii

Urmareste-ne si pe Facebookschliessen
oeffnen