BMW R NineT ’14-

bmw-r-ninet-2014-studio-300pxCategorie permis: A
Tip motor: 4 timpi
Arhitectura motor: 2 cilindri Boxer
Racire: aer
Distributie: OHC 4 supape/cilindru
Cilindree: 1170
Alimentare: injectie
Putere (CP/rpm): 110/7.500
Cuplu (Nm/rpm): 119/6.000
Pornire: electric
Ambreiaj: monodisc uscat
Cutia de viteze: 6 trepte
Transmisie finala: cardan
Tip cadru: tip grila din otel tubular
Suspensie fata: furca inversata Ø46, cursa 120 mm
Suspensie spate: paralever, monoamortizor, cursa 120 mm
Frane F/S: 2D Ø320 mm, etriere radiale cu patru pistoane/D Ø265 mm, etrier cu doua pistoane, ABS standard
Anvelope F/S: 120/70-17 / 180/55 17
Ampatament (mm): 1.476
Inaltime sa (mm): 785
Lungime totala (mm): 2.220
Latime (mm): 890
Masa la gol (kg): n.c.
Masa la plin (kg): 222
Masa max. adm. (kg): 430
Rezervor (litri): 18/3
Consum (litri/100km): 4,5 la 90 km/h; 5,8 la 120 km/h
Nivel poluare: Euro 3 (Euro 4 din 2016)
Viteza maxima (km/h): peste 200


Nu exista link-uri utile pentru BMW R NineT

Citeste testul cu BMW R NineT


Nu exista date de service pentru BMW R NineT ’14-

Recomanda un link util
[contact-form-7 404 "Not Found"]

Comentarii

comentarii

Urmareste-ne si pe Facebookschliessen
oeffnen