Beta M4 4T ’06-

Beta Motor M4 2008Versiunea echipata cu roti de 17″ a lui Beta Alp 4.0 este un excelent supermoto de oras, agil si economic. Motorul este cel de la vechiul Suzuki DR350.


Categorie permis: A, A2
Tip motor: 4 timpi
Arhitectura motor: monocilindru
Racire: aer
Distributie: SOHC, 4 supape/cilindru
Cilindree: 349 cmc
Alimentare: carburator
Putere (CP/rpm): n.c.
Cuplu (Nm/rpm): n.c.
Pornire: electric/kick
Ambreiaj: multidisc umed
Cutia de viteze: 5 trepte
Transmisie finala: lant
Tip cadru: bucla dubla inchisa din otel
Suspensie fata: furca telescopica
Suspensie spate: monoamortizor
Frane F/S: D Ø310 mm/D Ø220 mm
Anvelope F/S: 120/70-17 / 150/60-17
Ampatament (mm): 1.410
Inaltime sa (mm): 870
Lungime totala (mm): 2.160
Latime (mm): 860
Masa la gol (kg): 133
Masa max. adm. (kg): 340
Rezervor (litri): 10.5
Consum (litri/100km): 4 (mediu declarat)
Nivel poluare: Euro 3
Viteza maxima (km/h): n.c.


Magazin online – piese, consumabile si accesorii, pentru motociclete Beta Motorunimotors


Date service:
Date motor
combustibil recomandat: min 95
bujii recomandate: NGK CR9 EK – DENSO U27ETR
baterie: 12V 7Ah
alternator: n.c.
joc supape admisie: 0.05-0.10 mm
joc supape evacuare: 0.08-0.13 mm
interval schimb ulei recomandat (km): 5.000
tip ulei recomandat: 15W-50
cantitate de ulei cu filtru (ml): 2.100
cantitate de ulei fara filtru (ml): 1.900
Transmisie finala:
tip lant: lant 5/8’, 110 zale
pinion/foaie: 15/42
intindere lant: 20 mm
Furca fata
tip ulei furca: 7.5W
cantitate ulei furca: 570 ml/telescop
tip lichid frana: dot 4
Presiune anvelope
fata solo: 2.0 bar
fata duo: –
spate solo: 2.2 bar
spate duo: –
*Date preluate din manualul de utilizare

Recomanda un link util
[contact-form-7 404 "Not Found"]

Comentarii

comentarii

Urmareste-ne si pe Facebookschliessen
oeffnen