Beta Alp 4.0 ’06-’08

Nu e enduro, nu e nici un all-road si e prea scumpa ca sa fie un commuter economic. Ce e deci Beta ALP? Poate cel mai bine este sa il consideram un scrambler care isi are originile in trialul clasic.


Categorie permis: A

Tip motor: 4 timpi
Arhitectura motor: monocilindru
Racire: aer
Distributie: SOHC, 4 supape/cilindru
Cilindree: 349 cmc
Alimentare: carburator
Putere (CP/rpm): n.c.
Cuplu (Nm/rpm): n.c.
Pornire: electric/kick
Ambreiaj: multidisc umed
Cutia de viteze: 5 trepte
Transmisie finala: lant
Tip cadru: bucla dubla inchisa din otel
Suspensie fata: furca telescopica
Suspensie spate: monoamortizor
Frane F/S: D Ø260 mm/D Ø220 mm
Anvelope F/S: 90/90-21 / 130/90-18 (140/80 sau 130/80)
Ampatament (mm): 1410
Inaltime sa (mm): 865
Lungime totala (mm): 2.185
Latime (mm): 850
Masa la gol (kg): 133
Masa max. adm. (kg): 340
Rezervor (litri): 10.5
Consum (litri/100km): 4 (mediu declarat)
Nivel poluare: Euro 3
Viteza maxima (km/h): n.c.

Magazin online – piese, consumabile si accesorii, pentru motociclete Beta Motorunimotors


Date service:

Date motor
combustibil recomandat: min 95
bujii recomandate: NGK CR9 EK – DENSO U27ETR
baterie: 12V 7Ah
alternator:
joc supape admisie: 0.05-0.10 mm
joc supape evacuare: 0.08-0.13 mm
interval schimb ulei recomandat (km): 5.000
tip ulei recomandat: 15W-50
cantitate de ulei cu filtru (ml): 2.100
cantitate de ulei fara filtru (ml): 1.900
Transmisie finala:
tip lant: lant 5/8’, 112 zale
pinion/foaie: 15/48
intindere lant: 20 mm
Furca fata
tip ulei furca: 7.5W
cantitate ulei furca: 570 ml/telescop
tip lichid frana: dot 4
Presiune anvelope
fata solo: 1.5 bar
fata duo: –
spate solo: 1.8 bar
spate duo: –
*Date preluate din manualul de utilizare

Comentarii

comentarii

Urmareste-ne si pe Facebookschliessen
oeffnen